A blog célja...

 2009.11.17. 16:40

Miért kezdem el írni ezt a blogot? Írok már kettőt, az egyiket több mint 2 éve, úgyhogy tudom, mit jelent egy blog írása, még akkor is, ha az ember könnyen ír. Azt is tudom, hogyan tud az ember olvasókat szerezni a blogjára, honlapjára. De itt most nem az a cél, hogy tömegek jöjjenek és olvassanak. Ha összesen 2-3 ember fog elgondolkodni azokon a dolgokon, amiket szeretnék leírni, már nem volt hiába.

Valami hülye küldetéstudat vezet. Néhányszor csúnyán pofára estem azzal, hogy legbelsőbb dolgaimat elmeséltem embereknek azért, hogy ők is tanuljanak belőle, tudják, hogy a mai orvostudomány és a TUDOMÁNY rettentes tévutakon jár. De a vége általában csak az lett, hogy én lettem hülyének nézve. Úgyhogy sokáig magamban tartottam egy csomó információt, amit saját bőrömön tanultam meg. De aztán gondoltam egy nagyot, és azt mondtam, meg fogom írni mindezt egy álnév alatt, "titokban", és nagyon meg fogom válogatni, kiknek árulom el a blog címét.:)))

Amiről ez a blog szólni fog, az az, hogy hogyan gyógyultam meg egy, az orvostudomány által gyógyíthatatlannak minősített autoimmun betegségből, a sokizületi gyulladásból.

A blognak egy biztos olvasója már van: az én csodálatos férjem, akit azután ismertem már meg, hogy meggyógyultam, de aki mindenről tud, és kapcsolatunk hajnalán rögtön elmeséltem neki egy előző életemet, hogy lássam, csuklik-e egyet, vagy tudunk együtt haladni ezen az úton. És nagy boldogságunkra tudunk!:)))

Szóval akkor a pasival az oldalamon belevágok, és remélem, legalább egyetlen egy embernek fogok tudni segíteni majd valamikor ezzel a bloggal.:)))

Címkék: blog betegség autoimmun gyógyíthatatlan

A bejegyzés trackback címe:

https://ezospirit.blog.hu/api/trackback/id/tr161532170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása