A hipnózisok következtében nemcsak érzésre lettem jobban, de lelkileg is egyre gömbölyűbb volt a világ.

Először gondoltam egy nagyot, és a gyógytornát lecseréltem hastáncra. Egyrészt fizikailag tett nagyon jót, másrészt lelkileg, amit onnan vettem észre, hogy a pasasok elkezdtek bámulni az utcán, de olyan furcsán, mintha elkenődött volna a sminkem (pedig nem). A hastáncot elkezdtem februárban, májusban pedig megismerkedtem az én életem párjával (akiről persze akkor még messze nem gondoltam, hogy majd az lesz, de ez egy másik történet:))).

A laborleleteim bámulatosak voltak, a reumatológus nem győzött csodálkozni, de azt, hogy ő nem hiszi el, hogy ez az állapot tartós és nem bemagyarázott, az abból derült ki, hogy pár hónappal később előhozakodott azzal, hogy akkor talán szedjek sejtosztódásgátló gyógyszert. Na, ez volt az, amire kategórikusan kijelentettem, hogy NEM. Terveim között szerepelt egy baba, úgy nézett ki, hogy az apuka alapanyag is megvan hozzá, ezt nem húzhatta keresztül semmilyen vegyianyag.

Próbáltam egyezkedni, hogy mit szólna esetleg a doktornő a homeopátiához. Erre az ő válasza volt kategórikus NEM, úgyhogy én akkor éreztem, hogy elválnak útjaink.

Találtam egy homeopátiával foglalkozó orvost, aki hasonlóan az akupunktúrás orvoshoz, nagyon részletesen kikérdezett, és nemcsak az alapbetegséggel kapcsolatban. Kaptam egy homeopátiás, nagyon erős májméregtelenítő szert, amit hetente egyszer kellett szednem. Legnagyobb döbbenetemre pontosan ugyanaz történt meg, ami hónapokkal azelőtt a hipnózis esetében. Bevettem a szert pénteken, szombaton fájtak az izületeim. Hónapok múltak el, és végül a rosszabbodások elmúltak, minden izületem rendbe jött, kivéve a jobb kéz mutató és középső ujjának első izületét, amely egyfajta roncsolódott, torzult állapotban maradt, de már fájdalom nélkül. Ez a kis izület azóta is jó szolgálatot tesz, pontosan jelzi, mikor zajlanak a szervezetemben olyan folyamatok, amelyekben a lerakódott méreg távozik a szervezetemből.

Nagyjából ez volt az izületi gyulladásom 10 éves története a kezdetektől a gyógyulásig. Amit tanultam belőle, és amiket mind a mai napig alkalmazok a tanultakból, az lesz a további bejegyzéseim témája.

Címkék: gyógyulás homeopátia hastánc izületi gyulladás

A bejegyzés trackback címe:

https://ezospirit.blog.hu/api/trackback/id/tr881558417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orövoár 2010.12.06. 11:59:13

Szia! Gratulálok a gyógyulásodhoz! Hasonló ügyben blogolok, s bár még nem tartok az út végén, ha érdekel, nézd meg itt:
gyogyulok.blogger.hu/
Persze azt is megértem, ha "csak a szépre" emlékezel és nem szívesen olvasgatsz betegségről, útkeresésről. További jó egészséget kívánok!

sugarad 2011.04.07. 22:11:13

Orulok, hogy 24 evesen latom, hogy nem en vagyok az egyetlen.
nalam 21 evesen jelentkezett, es 1hete diagnosztizaltak.
Nem talalom a blogon a befejezest.
Tudtam, hogy ez gyogyithato, de meg nem talaltam meg a pontos receptet......
Varom a valaszt,
KOszonom,

Emese
süti beállítások módosítása